środa, 9 lipca 2014

Informacja

Kochane czytelniczki! Z przykrością informuję was, że zawieszam bloga na czas nieokreślony. Niestety brakuje mi czasu na pisanie i dopracowywanie rozdziałów, a po ośmiu godzinach pracy zmęcznie bierze górę i nie potrafię zmusić się by usiąść przed komputerem i pisać. 
Właściwie dopiero co zaczęłam tę historię i będę chciała do niej wrócić. Potrzebuję jednak trochę czasu by jakoś uporządkować swoje obowiązki. 
Pozdrawiam was ciepło i życzę udanych wakacji:)
Do napisania.

5 komentarzy:

  1. Właśnie się zastanawiałam, czemu nie ma u Ciebie nic nowego. No nic, ja poczekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym z całego serca zaprosić do mnie http://wakacje-z-siatkowka.blogspot.com  Miło byłoby gdybyś zerknęła i zostawiła komentarz.  To strasznie motywuje 

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na Twój powrót w takim razie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Hej :) Kiedy będzie coś nowego ? Czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miła informacja, że jest jeszcze ktoś, kto nie zapomniał o mnie i tej historii, ale raczej prędko do niej nie wrócę (o ile w ogóle). Ale dziękuję za pamięć:)

      Usuń